čas | činnost |
---|---|
7:00 – 7:10 8 – 8:10 |
předávání dětí na zastávce Okounová (začátek a konec školky lze upravit či prodloužit dle přání rodičů), po celý týden můžete využít i druhé předávání v 8 – 8.10 na Doubravce se děti předávají do školky v době od 7 do 8,45 h. |
7:10– 7:40 | cesta ke školce, možnost předání u mostu na Prokopávce |
7:50 – 8:45 | možnost přivést dítě přímo do školky |
8:00 – 9:10 |
volná hra dětí venku či uvnitř
Děti si dle své volby vybírají z aktivit (malování, panenky, stavebnice, stavění bunkrů, odpočinek, čtení, pokusy, kostýmy, …). Pedagog má roli pozorovatele, poradce, pomocníka. |
9:10 – 9:15 |
ranní kruh Rituál přivítání (básnička, písnička s tanečkem), uvedení do dne (motivace celého dne, program – co dnes podnikneme, co zažijeme, na co se můžeme těšit…). |
9:15 – 9:30 | osobní hygiena, rituál (rytmizovaná básnička, píseň), svačinka |
9:30 – 12:15 |
pobyt v lese, hlavní činnosti
řízená i volná činnost rozvoj psychomotorických schopností: pohybové hry, říkadla spojené s pohybem, tanečky rozvoj jemné motoriky rozvoj hrubé motoriky, orientace v prostoru poznávání přírody všemi smysly – pozorování, čichání, pokusy a experimenty (Plave dřevo i kámen? Co je uvnitř kaštanu? Jak visí šiška na stromě? … ) sebepoznání, hledání a posouvání svých hranic (Vylezu na strom? Seskočím sám z pařezu? …) |
12:15 – 12:45 | osobní hygiena, rituál (rytmizovaná básnička, píseň), oběd |
12:45 – 13:00 | předávání dětí, které odcházejí po obědě |
13:00 – 14:00 | polední klid, četba pohádek a příběhů, odpočinek |
14:00 – 14:30 | osobní hygiena, rituál (rytmizovaná básnička, píseň), svačinka |
14:30 – 15:30 | odpolední program, volná hra dětí (venku či uvnitř), možnost vyzvednutí dětí přímo ve školce |
15:40 – 16:15 | cesta ze školky |
16:15 – 16:30 | předání dětí rodičům |
Toto je jen příklad denního režimu – každá třída ho má trošku jiný.